torsdag 14 april 2011

Seminarium

Dagen idag började med att jag nån gång sådärtidigtattjaghöllpåattdö tog mig ner till jobbet, bästa Ällie bjöd mig på frukost. Uppskattas mycket då det ekar i mitt kylskåp. Sen mötte jag upp Åsa och hittade en massa annat roligt folk som också skulle på seminarium om topp-predatorers effekt på ekosystem. Det blev tre tokbra föreläsningar, som alltid på KVA! Sjukt kul att lyssna på! :) Tyvärr kunde jag inte vara med på eftermiddagens diskussion eftersom jag skulle hem, packa och sticka till Habo! Med mig har jag både fisk, räkor och växter till min mamma. Väldigt väl förpackade. Hoppas jag, annars finns det risk att det bli jobbigt!

Det ska hur som helst bli galet skönt att komma hem. Imorgon ska vi till Hornborgarsjön och titta på fåglar och på lördag ska vi fira världens underbaraste Linus som fyller 7 år idag, och sen ska jag träffa Cecilia! Yay! Solen skiner dessutom! Jag är glad.

Grattis Linus!!!!! <3

Inga kommentarer: