fredag 25 september 2009

Ytterligare en...

... såndär totalt onödig blogg! Eller? Jag läser alldeles för många bloggar, mestadels om hundträning, men en hel del handlar om vänners väldigt intressanta liv! Så nu har jag skaffat mig en som ska handla om den för många kanske minst intressanta delen av mitt liv! Men säkert för många även den mest intressanta delen av mitt liv.

Tanken är att jag ska skriva om det som upptar större delen av mitt liv, nämligen mina studier. Har pluggat i all oändlig tid! Känns det som åtminstone! Började min karriär inom biologins värld redan 2001, då jag började gymnasiet och efter tre år hade jag förvandlats till något så flott som djurvårdare! Fick blodad tand och kastade mig rakt in på universitetet, läste ett naturvetenskapligt basår och sen äntligen fick jag börja läsa "på riktigt"! Har totalt haft 1,5 års uppehåll och jobbat istället. I augusti körde jag igång igen och nu är det fullt ös! 2,5 år kvar tills jag får min masterexamen i biologi!

Så nu vet ni det! Det blir en biologblogg! Säkert kommer det ramla in en del annat också! Men huvudsyftet är att lära folk mer om det helt fantastiska ämnet biologi! Enjoy!

Inga kommentarer: