tisdag 29 september 2009

Redovisning avklarad

Hade redovisning idag på projektarbetet vi jobbat med i skolan senaste två veckorna. Gick helt okej, snurrade till det lite i slutet, så om någon förstod något är det ett under. Men ingen sa något, så kanske har jag väl insatta kursare! :) Känner mig iaf väldigt nöjd med oppositionen jag gjorde! HAde ovanligt bra och vetenskapliga frågor! Roligt att känna att man faktiskt utvecklas!

Dagens bästa kommentar kom från vår handledare när han pratade om ärliga signaler och varför fuskare inte gynnas: "Lånar man pengar till champagnen, kommer man avslöjas när man tar med tjejen till husvagnen!". Hahaha vad jag skrattade! Biolog-humor!

Ikväll har jag haft kvällskurs i presentationsteknik också! Himla rolig och nyttig kurs! Idag fick vi träna på att prata enligt den retoriska mallen! Den ska jag ta upp någon dag! Men får bli en annan dag!

Nu sovdags! I morgon kommer nog något mer teoretiskt inlägg!

Inga kommentarer: