lördag 5 december 2009

Efter fredag är det helg

Eller inte! Inte för mig iaf. Sitter i skolans stoooora bibliotek och knåpar ihop min redovisning som bara strular. Håller på att bli knäpp på både PowerPoint och Excel! Programmen vill inte samarbeta med mig! Gah! Jag blir så trött!

Men en intressant iakttagelse är att det är förvånansvärt många som är här. Beror det på att det är många som har tentor före jul, eller på att folk alltid är så ambitiösa? Borde nästan åka hit lite oftare bara för att undersöka saken. Dessutom är det rätt trevligt här nu. Det är ju inte lika fullproppat som på vardagarna, och folk är trevliga när de frågar om man kan passa deras saker när det är rök/kaffe/kiss pauser. Jag trodde inte humanister var så trevliga! Förvånande! Fast det kanske är naturvetare som är lika ambitiösa som jag som är här? Vem vet?

Inga kommentarer: