onsdag 2 december 2009

Igår var det första december!! Wiii! Visst är det något speciellt med när det blir december? Även om vädret har varit allt annat än vintrigt så är det så mysigt att julpynta och tända massa ljus och börja räkna ner till julafton! Mindre mysigt igår var att jag råkade klämma av sladden till ljusslingan vi har på balkongen. Så nu har vi inga ljus där! Trist! Och jag var så arg på mig själv som glömde bort att man måste var jätteförsiktig när man har sladdar genom våra dörrar och fönster! Nåja. Får väl införskaffa en ny slinga till balkongen. Det måste man ju ha!

Idag på morgonen var marken täckt och rimfrost och det var iskallt ute! Så fint! Fast det var så kallt att jag nästan ångrade mig att jag inte tog vinterjackan istället ;)

Söta nallar jag köpte på Coop i måndags. Söta va? Fast som brann ner väldigt, väldigt fort! Man märker skillnad på billiga ljus och dyra ljus på det sättet!

Inga kommentarer: