måndag 7 december 2009

Tentavecka

Jag har hört rykten om att KTH läser flera kurser på en gång i princip hela tiden. STACKARS DOM säger jag bara! Jag har en redovisning i morgon och tenta på fredag och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen på grund av allt jag har att göra just nu! Min redovisning är klar, men måste plugga på manuset en del. Och tänka på att prata långsamt för den är på gränsen till kort. Men jag har inte tid att göra den längre så det får faktiskt va så!

I dag har vi vart på Naturhistoriska Riksmuseet på studiebesök! Det var väldigt trevligt och vår sista schemalagda aktivitet innan tentan. Skönt! Petra var så snäll och lyssnade på min rätt kassa redovisning, det kändes bra!

Så resten av vecka ska jag plugga plugga PLUGGA! Räknar med att sitta i biblioteket mellan åtminstone 9-16 varje dag. Klarar jag det ska jag på fredag efter tentan unna mig något bra! Ska fundera ut vad jag förtjänar! Positiv förstärkning kallas det!

Nu blir det genomkörning av redovisningen en gång till, sen en vända till datasalen för att skriva ut sista utkastet av mitt manus och sen hem. Najs.

Inga kommentarer: