söndag 13 december 2009

HUND 2009

Stockholm by day!

Idag har jag vart på HUND 2009 med Helena! Det var så trevligt så! :D Fast jag saknar att ha hund! jag viiiill ha en hund! Nu!! Nu!! NU!!! Men det får väl vänta tills mitt liv är lite mer hundvänligt. Tills dess ska jag vandra runt på mässor och dregla över alla underbara hundar som finns! Blev helt kär i en portugisisk vattenhund idag! Så go! För att inte tala om bergern, dom är så fina! Köpte iaf strumpor, skosulor och glasögonputs. Det är fascinerande att man kan spendera pengar på en hundmässa även om man inte har hund... :) Tentan i fredags gick som den gick. Sällan jag känner mig så osäker på hur det gick. Jag menar oftast har man lite känsla för om det gick bra eller dåligt. Men det kan verkligen har gått hur som helst! Den som lever får se! Det var klurigt att svara på engelska iaf! Men en dag så lossnar väl det också! :D I helgen har jag vart plugg-ledig och ägnat tiden åt att hänga med kompisar och letat bröllopsklänning till min käre vän Sandra som ska gifta sig i sommar. Skrämmande hur vuxen hon är! Så vuxen vill jag inte bli på länge! Sen igår var jag hos några andra vänner och drack glögg! Trevligt! clementinglöggen var klart årets bästa smaksättning! Den var helt otroligt god! Älskar glögg! Fast föredrar när det mesta av alkoholen har försvunnit! I morgon ska jag skriva färdigt de sista skriftliga uppgifterna i presentationsteknik-kursen. Och så ska vi starta igång med projektarbetena! Det ska bli kul! Jag gillar projektarbeten! :D Även om jag fick mitt sista-handsval av ämne! Det blir nog kul ändå! Men nu ska jag värma lite glögg och sätta mig och läsa en Sagan om isfolket-bok! Najs!

Inga kommentarer: