tisdag 8 december 2009

En kurs avklarad!

Ikväll har jag gjort min sista redovisning i presentationsteknik-kursen! Trots att jag har en skriftlig examination att lämna in inom en vecka kvar känns det ändå som att jag har en kurs mindre! Så himla skönt! Nu satsar jag för fullt på tentan på fredag! Känner mig rätt stressad över den, men skam den som ger sig!

Redovisningen gick helt okej! Den förra kändes bättre men whatever! Nu har jag gjort den! Jag fick dessutom gå ut först, vilket var lite pirrigt, men sen kunde jag bara sitta och lyssna på dom andras redovisningar! Alla var bra, fast ajg tycker nog dom flesta gjorde bättre ifrån sig förra gången!

Tack Anna, Linda och Fredrik för en bra kurs och för alla feedback man fått! jag har lärt mig massor!

Nu är jag helt slut, och tänker slänga mig i sängen och läsa en bok helt utan anknytning till verklighetens vetenskapliga värld, nämligen Sagan om isfolket, nr 22, Demonen och jungfrun! God natt!

Inga kommentarer: