lördag 2 januari 2010

2lax10

Gott Nytt År! :)

Herregud så fort tiden går! Sitter nere i Habo hos mina föräldrar, dagen har innehållit både pulkaåkning och snöskottning! :D Kul! Eller jag är då inte s bra på att köra pappas mini-traktor, så kan väl inte påstå att mitt försök var sådär väldigt lyckat, men kul att köra var det minsann! Pulkaåkning är jag desto bättre på! :)

Nyår har vart alla tiders, maten var god och trevligt sällskap hemma hos bästa bästa syster yster! :D Igår såg vi Sherlock Holmes på bio, jag, Micke och min käraste vän Cecilia! Den var bra fast trodde den skulle vart bättre! Faktiskt!

Så det nya året är äntligen här! Jag tror det kommer bli ett riktigt bra år! Jag har det på känn och jag kan knappt vänta! ;) Det har definitivt börjat bra! Snön öser ner och allt är så fantastiskt fint!

Så god fortsättning på 2010!

Inga kommentarer: