måndag 11 januari 2010

Nätverk. Made by me :)

Nyss ätit en delikat måltid bestående av pannkakor med sylt och grädde. Fast grädden smakade inget vidare. Det var liiiiiite för mycket vaniljsocker i den. Mycket vaniljsocker är gott. Förr mycket är verkligen vidrigt. Det tycker jag!

Idag har jag duktigt suttit och skrivit framför datorn heeela dagen! Känns som att det ha lossnat en del! Hurra! Min inledning är halvklar, alla analyser är klara och jag har gjort det snyggaste nätverket (se ovan)! Jag är grym ibland! I morgon fortsätter skrivandet. Hoppas på att jag är lika motiverad då som idag. Om inte annat så är jag väl lite lite mer stressad.

Fick för övrigt mitt schema för nästa kurs idag. Bara två veckor försenat. Iaf, kursböckerna för den kursen gick väl på sisådär 850 spänn. Lägger man på boken jag ska ha till den andra kursen på det så blev det 1153 kr. Roligt. Skönt att man har något att lägga pengar på. Beställde en bok till mig själv också, lite mer lättläst. En ungdomsbok som heter Godnatt Mister Tom. Den är heeelt underbar. Tyckte jag förtjänade en bok när jag beställde böcker för så mycket. Om ni hänger med på den logiken. Jag gillar böcker. Har massa böcker jag borde sälja, men jag vill liksom inte. De kan vara bra att ha någon gång i framtiden. You never know. Om inte annat tycker jag det är fint med böcker i bokhyllan. Har jag läst en bok och tycker den är riktigt bra så har jag en behov av att ha den i min bokhylla. När jag blir rik ska jag nog ha ett bibliotek. Ett stort, privat bibliotek där ingen viker hörnen på mina böcker! Mohahahahha! Nej gud vad jag svamlar. Ska nog sätta mig och skriva in lite referenser nu. Morsning!

Inga kommentarer: