tisdag 4 maj 2010

Exjobbsförbredelser

Igår hämtade jag ut nycklarna till skokartongen. Den var inte städad, så jag klagade så idag skulle en städfirma komma och fixa det. Då ska det nog bli rent.

För övrigt känner jag mig rätt kvävd av allt som händer just nu. Jag vill mest av allt bryta ihop men har inte riktigt tid med det. Så jag tar det en annan vecka.

Har de senaste timmarna kastat mig över artiklar om fjällrävar (okej, bara en) och klottrat ner en massa idéer och tankar inför mitt exjobb! Det känns iaf väldigt kul! Vill knappt sluta, men det är strax dags att bege sig till den otroligt oroliga tisdagskursen och lyssna på en två timmar lång föreläsning om att använda statistik i vetenskapen. Eller något åt det hållet. Det blir nog bra!

Meya var jättemysig att ha i helgen! Hon fick mig på så väldigt bra humör! Den hunden är allt bra go! Tack Helena för lånet! Du borde åka bort lite oftare! :D

1 kommentar:

Helena sa...

Vad gullig du är! Vet inte vem det är som är mest tacksam =P du, jag eller Meya hehe.
Du får komma över på middag här nån kväll tycker jag.

Det är bara att höra av dig om du känner för att göra nått så du får koppla bort lite. Men det vet du nog redan =)

kraaaam!