tisdag 25 maj 2010

Semester?

Jag har en känsla av att jag gått på semester. Sånt som några inlämningsuppgifter, massa förberedelser inför exjobbet och lite jobb där i mellan räknas liksom inte riktigt längre. Det är inte på riktigt. För jag kommer inte ha någon kurs-föreläsning/seminarium förrän i januari 2011 om jag får som jag vill. Det känns som att jag tagit mig för bi något slags konstigt delmål. Som att jag kanske kommer bli klar med examen en dag. Denna känsla firades med mat på professorn och en långsam prommis i nationalstadsparken innan jag halvsov i en timme, allt med trevligt sällskap! Lycka! Förutom att jag nu är hur pigg som helst. Mindre bra.

I morgon bitti ska jag och Ellie ut och springa. I morgon är det bara en vecka kvar till vårruset. Roligt! Jag fick 7 (!!!!!) stora kuvert inför vårruset idag. Ett kuvert med picknick-biljetten, och 6 kuvert med nummerlappar till "mitt" lag. Snacka om sjukt omiljövänligt! Massa reklam ingick också som jag slängde. Dåligt! Dåligt!

Nu ska jag lösa lite japanska bildpussel och känna hur skönt det är att vara "ledig". Allt studie-liknande är nämligen uppskjutet fram till torsdag. Toppenbra!

Inga kommentarer: