fredag 21 maj 2010

Internet

Äntligen har jag internet! Micke hjälpte mig fixa det igår, kände att jag verkligen behövde internet för att kunna påbörja och slutföra saker som verkligen måste påbörjas och slutföras. Tack för hjälpen!

Det känns som att jag börjar landa lite nu. Som att livet på något sätt kommer lösa sig. Jag börjar nästan känna mig hemma i skokartongen. Eller inte hemma, men det känns inte längre så konstigt att spendera tid mellan dessa fyra väggar. Tack alla ni som hjälpt mig genom det här! Ni är ovärderliga för mig!

Skokartongen börjar arta sig nu. Med lite gardiner, en hel del extra förvaringsutrymme och en taklampa kommer det nog bli alla tiders. Känner mig optimistisk.

Dagen ska ägnas åt att få ner en del saker i källaren och sen ska jag kasta mig över lite artiklar om aloe veras funktion på hudåkommor och till sist blir det en prommis ikväll! Så det är väl bara att sätta igång!

Inga kommentarer: