onsdag 23 mars 2011

Dagens tumme upp och tumme ner!

Jag har mina försäkringar hos Trygg Hansa, och shit så nöjd jag är! Alltid grym service och trevligt folk när man pratar med dem! Tror jag sagt det förut!?

Hur som helst, ett extra plus till dem för att man kan anmäla sig att få brev via email! Härligt för mig som slipper släpa ner massa papper till insamlingen och härligt för miljön som slipper det slitaget! Tummen upp till dem!

Detta kan ju jämföras med Ellos som verkligen är sämst i världen, de terroriserar mig med reklam både via mail och brev! Mängderna de skickar ut är helt galna dessutom! Herregud säger jag bara! Jag är emot att beställa därifrån BARA på grund av det! Blir lika irriterad varje gång min brevlåda är full med typ tre reklamutskick från dem, samma dag! Inte lyckas jag bli av med dem heller! Om någon vet hur man gör så berätta gärna för mig! Tummen ner till dem!

1 kommentar:

Sandra sa...

Du ellos blir man inte av med ska du veta. Har begärt att de ska ta bort mig ur sitt kundregister så jag ska slippa alla utskick men efter flera påpekanden så slipper jag nu deras mail. Men hallå jag vill inte ha någonting alls men de förstår de inte. Rena förföljesen med addreserad reklam.