tisdag 29 mars 2011

Fantastiskhet!

Studsade upp 06:30 efter en natt där jag ett flertal gånger övervägt att gå upp och stänga av min ena akvariepump då den haft rena konserten för sig! Detta brummande har vart på väg att göra mig vansinnig, och jag efter att ha haft x antal hamstrar, kaniner, undulater samt en lätt tokig (skällande) pumi hör jag inte till de ljudkänsliga när jag sover!

Såklart stängde jag inte av pumpen. Vill ju inte mörda mina fina fiskar! Så när klockan ringde surfade jag in på zoopet, gjorde en sökning efter "fluval pump låter" (tänkte att "jag vill döda min pump" var lite kraftigt, även om det var vad jag kände just då), och simsalabim, efter lite snurrande och vridande och en Sofie som maxar sina mekaniska skills är den återigen tyst, och blåser dessutom betydligt bättre! Hej vad bra jag är! Tydligen satt det luft nånstans i systemet. Nu är jag sen till livet. Ville bara dela med mig av min fantastiskhet!

Ha en solig tisdag!

Inga kommentarer: