tisdag 1 mars 2011

Favorit i repris?

För nästan precis ett år sen lät det bland annat så här, här, här och här i bloggen. Jag byggde då modeller i R. Jag jobbade med ett projektarbete i en kurs och hade panik för att jag inte förstod vad jag höll på med, för att ingenting fungerade och för att all tid bara försvann. Det känns en aning ironiskt att jag nu, ett år senare, återigen sitter och bygger modeller i R. Någon större panik har jag inte, lite ångest kanske, men det känns rätt bra än så länge. Inte så att mina modeller fungerar eller att tiden inte flyger iväg alldeles för fort, men faktiskt så förstår jag en del av det jag håller på med. Känns positivt. Nu börjar jag bli hungrig och tänker på dagens mat. Har inte den blekaste aning om vad jag ska äta. Improvisation blir bra tror jag! Vaniljsås kanske?

1 kommentar:

Terre sa...

Det finns massa vaniljsås kvar från förra veckan så du kan äta massa imorn kväll!
Ses imorn kram