tisdag 22 mars 2011

Överenergisk!

Jag är helt galet glad! Jag har så mycket energi att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!! Började dagen med ett pass bodypump, som var HUR KUL SOM HELST! Sen jobb en stund, springa till skolan och vara duktig där med ett enda avbrott för lunch (och för att hämta kaffe då, men det gills inte). Sen hem och studsa ner i tvättstugan, och under tiden tvätten snurrat runt i maskinen har jag hunnit med en promenad, lite allmän städning och diskning! Man kan snart tro att någon bor här i skokartongen!

Har även hunnit med att beundra mina gröna vänner! Mina frogbites växer som tusan, min våreld växer, porslinsblomman växer och inte minst min fina orkidé växer! Så roligt att se! Ute idag såg jag dessutom antydan till blåsippor! Fatta att det kanske blir vår trots allt! Hurra! :D Sen hittade jag några fjädrar från en nötskrika. Men det är ju en annan historia. Nu blir det lite akvariefix, middag och stoppa in tvätten där den ska vara! I morgon är det onsdag! Yay!

2 kommentarer:

Terre sa...

Tycker du ska dela med dig lite av din energi - jag skulle behöva lite! Eller ännu bättre - du kan ju komma hem till mig och ta hand om min tvätt oxå! =P =)
Ses imorn
Kram

Me & Everyone sa...

Och jag läste akvariefisk till middag... godnatt sov så gott...