söndag 13 mars 2011

I skolan.

Efter en helt fantastiskt, jätterolig schlagerkväll igår, med några av mina fantastiska favoritpersoner, så sitter jag idag återigen i skolan idag. Om ni nu inte vet det, så gjorde jag det igår också. Skillnaden är att igår rymde jag för att spendera tid med mina vänner vid ungefär den här tiden. Idag ska jag sitta kvar ytterligare ett par timmar. Hörde ni? Ett par timmar! Hur deppigt lät det inte? Nåja, för att se det positiva så går det framåt. Sakta men säkert som man säger. Vi kan väl inte låtsas om det faktum att jag sparar det jobbiga till sist och grejar med roligare, men inte riktigt lika viktiga saker istället. Som att få tabeller att se sådär helt perfekta ut. Det är faktiskt kul. Känner mig nöjd med mina tabeller. Önskar bara jag var lika nöjd med resten av rapporten.

Skolan på helger får mig att känna mig som en brottsling. Det är väldigt tyst och mörkt och liksom stilla här. Fast jag hörde nån som skrek innan.

1 kommentar:

cpzona sa...

Tur att det finns duktiga människor!!