måndag 28 februari 2011

En väldigt bra Måndag*

Jag missade en viktig detalj från i lördags. Jag hann med att krama världens bästa Dayana på fiskauktionen! Det var hemskt, hemskt trevligt, även om det blev lite kort! Hon borde helt klart flytta tillbaka till Stockholm så man får träffa henne oftare! Dessutom fick hon pengar för kuben, så numera är jag officiell ägare till den! ;)

Idag började med en klippning. Min frisör är fortfarande mammaledig! Inte helt okej tycker jag, jag saknar henne, även om jag vet en tjej till som är duktig på att klippa lockigt hår, men hon är en aning dyrare, så jag har inte råd med det varje gång. Så idag var det en ny frisör. Hon var okej, nu såhär i efterhand kunde hon kanske klippt lite mer i nacken. Men det är ändå okej, jag sa att jag ville behålla längden, så jag får väl till viss del skylla mig själv att hon inte tog mer. Hur som helst så liknar mitt trassel nån slags frisyr. En trevlig omväxling!

Sen var jag hem och duschade, för mitt hår STANK av allt gegg jag hade i håret. Jag blir bara känsligare och känsligare för starka dofter. Det är nog åldern.

Eftermiddagen och kvällen spenderades hemma hos fina Sandra och Tero samt deras lilla gullunge August. Han börjar bli stor och få lite mänskliga drag! Jag lekte brum-brum-brum-brum med August och han bet mig med sin enda tand! Det var roligt! Tero GRILLADE också! Årets första grillning! I februari! Rätt bra gjort! Det blev spett och det var så gott och jag är fortfarande mätt! Det är alltid så mysigt hos Er! Synd att ni bor i yttre rymden, ni borde också flytta till Stockholm. Lappis är fint! ;) Tack för en mysig dag ni fina människor!

Imorgon blir det skola och träning, eftersom jag råkade skolka hela dagen idag!

Inga kommentarer: