onsdag 23 februari 2011

Onsdag.

Idag blir det Onsdag hemma hos finaste Terre! Hon har nya soffa. Den är beige, så risken att något spiller salsasås i den ikväll är så klart överhängande. Men det ska bli trevligt ändå. Misstänker dessutom att en annan Sofie kommer dyka upp. Roligt! =)

För övrigt var jag och tränade med Ellie och Irina igår. Vi körde bodypump och jag var så trött och tyckte så synd om mig igår att ni anar inte. Ellie sa åt mig att tvätta håret, för risken fanns att jag inte skulle kunna göra det på ett par dagar. Hon hade fel. Jag skulle kunna tvätta håret idag. Det skulle bara vara en lätt smärtsam upplevelse. Det var kul ändå. Och jag har i alla fall inte ont i tårna idag. Man ske se det positiva i saken. Men om jag ska berätta vad det värsta är så är det att det kommer vara värre i morgon. Det ser jag inte fram emot.

Inga kommentarer: