onsdag 2 februari 2011

Onsdagslycka.

Idag har jag sovit alldeles för länge och pluggat alldeles för ineffektivt. Men spela roll! Det är ju bara Onsdag en gång i veckan. Idag ska vi till Ällie. Herregud vad jag gillar mina favoritpersoner! Igår pratade jag med bästa underbara C också. Habo-skvaller på hög nivå. Hon tycker jag låter lite bitter över skolan. Vet inte vad hon menar. Det är ju alltid kul att folk överskattar en.

Nu hänger jag med humanister igen. Man kan ju tro att det är det enda jag gör. Så är inte fallet. Men de har gott kaffe. Och dyr choklad. Dessutom verkar de har element som fungerar också, vilket är mer än vad man tror om biologhusen. Fast det kan ju vara all värme från alla humanister som avsöndras. Obehaglig tanke. Hoppas de fryser. Jag gör det då inte!

1 kommentar:

cpzona sa...

Hej Raring! Har du fått inbjudan till min blogg :)
cpzona.blogspot.com
LOVE din bild *hihi*