söndag 6 februari 2011

Lite Kärlek.

Jag är lite lätt förälskad i mina räkor. De är ungefär hur söta som helst. Lite sådär så man dör inombords. Jag har dessutom köpt mat till dem nu. Räk-pellets, bortskämda som de är! De blev i alla fall hur glada som helst, jag har aldrig sett sån aktivitet på dem som när jag matade dem. De bara rusade (om det är vad räkor gör) fram för att få äta pelletsen! Lite coolt att de så direkt kände av i vattnet när jag lade i dem. De måste ha ett grymt luktsinne. Mina små söta monster!

Har lovat bilder på dem, och har ni någon aning om hur svårt det är att ta kort på något som inte bara är i vatten bakom en glasruta, utan dessutom är helt hysteriskt pyttelitet? Svårt. Men använd er fantasi så ska ni se att ni ser räkorna! Klicka på bilderna för att se dem i större format!

En Crystal Black posar på Vallesnerian! (Jag vet, glasen är skitiga!)

Två Crystal Black!

En körsbärsräka, samt en CB som springer iväg!

4 kommentarer:

Mamma sa...

OK dom är ganska söta på bild iaf.

Anonym sa...

såååååååå söta!! :D härlig färg på de FIAAAAA

Bagettis blogg sa...

Men vad fiiina dom e. Jag trodde dom skulle vara genomskinliga eller koktröda? =)

Fin blogg har du också
Kramisar Gittan

Me & Everyone sa...

Ja du de va ju rätt söta, så nu får vi nog sluta äta skaldjur...