måndag 15 mars 2010

Helt ärligt...

Hela helgen har spenderats i skolans bibliotek, som mål att skriva det som skrivas går innan alla analyser är klara. Det gick sådär, fick en del gjort men blev inte klar. Idag har spenderats i biologi biblioteket och jag har fortsatt skriva på inledningen, som nu börjar likna något. Däremot skulle jag hemskt gärna vilja bli klar med alla analyser. Men jag har inte kommit någonstans med dem, för våra handledare verkar inte vara i skolan. Det känns så klart strålande. Idag borde jag lämnat in ett första utkast av rapporten, men det är helt omöjligt innan jag fått hjälp med analyserna. Suck! Är så enormt trött på det här projektet. Ingenting har fungerat. Allt tar femton gånger så lång tid som det borde och jag är så enormt trött på det. Fan fan fan.

Inga kommentarer: