söndag 21 mars 2010

ÄckelSnö

Dagen började med en långpromenad med Helena och Ellie. Det var såklart trevligt. Men ännu trevligare hade det varit om det inte börjat snöa. Riktigt stora, blöta, äckliga snöflingor var det som singlade ner från himlen. Nu tycker jag faktiskt det ska ge sig. Nu vill jag ha vår. I backen utanför Gröna villan är det helt gult av blommor. Dock vet jag inte vilken sorts blomma, för så nära dem har jag inte varit. Vårigt värre är det hur som helst!

Nu sitter jag och försöker komma i kapp i en utav småkurserna jag går. Ligger visst lite efter efter de senaste veckornas projektliknande galenskap. Vi ska kommentera alla kapitel vi har gått igenom, jättetråkigt. Och speciellt kapitel som kapitel 4, jag har inga kommentarer på det kapitlet, det är helt enkelt för tråkigt.

Inga kommentarer: