fredag 19 mars 2010

Jag lever. Jag mår relativt bra. Det bästa av allt. Redovisningen är KLAAAAAR! Wooooohooo! Man kan väl säga att jag har gjort bättre redovisningar i mitt liv! Men nu är den över! Wiiie! :D

Gick och la mig kl 3 natten till igår, vaknade i fullkomlig panik kl 6. Redovisning över strax före lunch. Efter att gårdagens redovisningar var över blev det hem en vända och powernappa lite, sen till gröna villan (studenthak på universitetet) och fira med de andra som lyckades. Det var mycket trevlig. Jag gillar dom. Hur som helst, på pendeln på vägen hem satt jag och spärrade desperat upp ögonen för att inte somna. Jag kände verkligen att om jag somnade skulle jag hamna i bålsta. Och dit vill man ju inte. Speciellt inte igår kväll. Tog mig hem och somnade nog inom tre minuter efter det att dörren slogs igen bakom mig.

Men jag är fortfarande rätt sänkt. Behöver nog lite mer sömn innan jag är helt 100 igen. Nu ska jag iaf in till skolan och se de sista redovisningarna.

Inga kommentarer: