lördag 20 mars 2010

Premiär

Idag har jag och mina leriga gamla jympadojjor haft nypremiär tillsammans. Första gången i jympadojjor det här året! Jag tror minsann våren är på väg! Hela vägen ner till affären och tillbaka umgicks vi!

Igår hade vi klassfest. Det var helt enkelt grym kul. Idag har jag vart lite trött och sliten. Jag börjar nog bli gammal. Ryktet säger att man blir trött och sliten då. Men trots att tröttheten hotat att ta över mitt liv idag så hade jag en spontandejt med en go vän som jag tror jag träffar alldeles för sällan. Hur som helst, grattis till dig! Jag är så galet glad för er skull!

I morgon ska jag träffa Helena. Henne har jag inte heller sett på evigheter, så det ska bli kul! Sen är det dags för mig i projekt "komma i kapp på deltidskurserna". Det ser jag inte fram emot!


Inga kommentarer: