fredag 12 mars 2010

Jobbigt.

Det är fredag eftermiddag. Har fastnat helt med mitt projektarbete. Det är lååång kö till vår handledare. Paniken borde vara ett faktum. Man faktiskt så är jag rätt lugn. Tröstar mig med att det går dåligt för alla jag hittills pratat med som går på vår kurs. Undviker att tänka på att helgen kommer tillbringas i skolans huvudbibliotek. Tänker att jag ska ju ändå in och jobba. Så det är ju bara svänga förbi bibblan ett par timmar. Inte så jobbigt.

Om man bortser från att jag aldrig känt mig så dålig under ett projektarbete, så ser jag fram emot i morgon. I morgon är det vildmarksmässa. Ska dit med Micke. Det ska bli roligt. Hoppas på att hitta lite roligt att spendera pengar på och att vargseminariet är bra.

Nu ska jag återgå till att stirra på min excel-fil. Trevlig fredag!

Inga kommentarer: