måndag 29 mars 2010

Våruset 2010!

Idag har jag jobbat. Jag gillar att jobba. Det är avslappnande och jag får pengar. Det är dessutom väldigt roligt att jobba med min goa vän Ellie. Hon har samma födelsedag som jag. Hon är dessutom väldigt dålig att shoppa med. Eller bra, beroende på hur man ser det. Man inspireras av henne, men man handlar alldeles för mycket, alldeles för spontant. Idag har vi diskuterat om vi ska springa vårruset. Jag och Helena har tidigare pratat lite om det. Men Ellie och jag hittade en vårruset-tidning på tåget. Jag ser det som ett tecken. Vi SKA springa. Haha! Trodde aldrig jag skulle säga det. Men hur som helst så ska vi ut och springa (börja träna liksom) på onsdag är planen. Har köpt ett par fina vita och ROSA Nike-dojjor på barnavdelningen på Nike-outlet i barkaby till det förträffliga priset på 150 SEK. Det gillas. Det blev även ett par träningsbyxor och två par strumpor från Intersport. Är sjukt pepp inför detta experiment.

2 kommentarer:

Me & Everyone sa...

Är du inte riktig nånstans??? Springa??????????? Pusssss

Helena sa...

AAH, vaddå springa vårruset =S det är ju snart juh =P
Men om ni springer så springer jag med!
Måste köpa nya bekväma skor jag också då. Och vad beträffar ryamattan så kommer jag nog att köpa en sån ändå =)