onsdag 24 mars 2010

Frossa i kanelbullar

Sitter på Cityterminalen, har hittat massa trådlösa oskyddade nätverk här. Bra för mig. Ska snart bege mig ner till Jönköping för att spendera en tid i Jönköping/Habo/Mullsjö. Det känns extremt skönt att komma hem. Gick in på Pressbyrån för att handla lite. Kom ut med fyra gigantiska kanelbullar, köp 4 för 45kr! Inte ens billigt egentligen. Dessutom var de jättetorra och äckliga. Eller i alla fall den första jag ätit. Men de såg så goda ut. Så till middag idag ska jag äta äckliga kanelbullar. Kul. Hoppas på att världens bästa Cecilia har något ätbart hemma hos sig när jag kommer ner. Borde nog ringa och säga det till henne.

Vill bara säga Tack till de som vet vilka de är. Bara för att Ni finns. Jag vet inte vad jag gjort utan Er! Ni är helt underbara! Nu ska jag hoppa på bussen! Kramar!

1 kommentar:

terre sa...

Lät riktigt gott med kanelbullar! Blev faktiskt riktigt sugen även om dem du köpte var äckliga!
Ha d så bra i Habo och ge sally en puss från mig!
Ses när du kommer hem igen! massa massa kramar!