söndag 14 februari 2010

Alla hjärtans dag!

Den här veckan har vart hemsk. Haft så mycket att göra! Inbillar mig att det kommer bli lite lite lugnare framöver, men förmodligen har jag fel. Av någon konstig anledning brukar jag ha det när jag säger att nästa vecka är lugnare.. Konstigt?

I alla fall. Jag har haft möte inför exjobbet. Är så galet pepp inför det. Galet. Det är nästintill en besatthet. Fast säg inte det till någon, då verkar jag ju jättekonstig! :D

Jag hade för mig att jag hade något intressant att skriva. Men jag har glömt det nu. Så intressant var det! Det är i alla fall alla hjärtans dag idag, om nu någon skulle ha missat det. Jag och Herr Sambo ska ut och äta middag sen. Fast just nu är han o klättrar och jag har vart på friskis en sväng. Och nu ska jag läsa artiklar. Metapopulationer står på schemat! Ajöss!

Inga kommentarer: