måndag 8 februari 2010

Back into the biologibibliotek!

Har inte vart här sen innan jul tror jag. Evigheter sedan. Men idag är jag tillbaka! Sitter just nu och läser en review artikel med namnet "Direktions in conservation biology". Intressant, men det är en lååång artikel så det lär ta lite tid. Extra mycket tid tar det nog eftersom jag hade svårt att sova i natt, så jag är urtrött! Vill mest av allt hem och sova. Nåja, ska sitta här en liten stund till, sen ska jag hem och äta! Ikväll blir det dessutom premiär för mig att träna corefriskis! Det ska bli kul. Fast eftersom det inte är slut förrän vid 9 ikväll lär det bli sent innan jag får sova i kväll också, vilket är dumt! Det brukar ta en stund innan jag kan varva ner så pass att det går sova efter träningen.

Nu ska jag återgå till artikel! Ha en fortsatt trevlig måndag!

Inga kommentarer: