lördag 6 februari 2010

Vilken lördag!

Nya tröjan!

Idag har jag varit ganska effektiv tycker jag själv. Om man bortser från att jag inte hunnit göra något som har med skolan att göra. Men i övrigt så. Dagen började med att jag tänkte åka och jobba. Men i stället åkte jag och Micke till addnature, som hade invigning av en ny buik igår och handlade lite. Jag köpte en jättefin, jättemysig tröja! Den var svindyr, utan tvivel dyraste tröjan jag äger. Men den var på rea! ;) Micke köpte en kritpåse! Jättefin! Den var inte på rea!

Sen efter det fick jag skjuts av världens bästa Micke till jobbet. Jobbade och åkte sen kommunalt till Jakobsberg där jag sedan spenderade en hel timme på friskis och svettis! Heja mig! Sen gick jag och handla lite mat, hem och duscha och nu sitter jag här med min nya fina blå tröja! :D

ikväll blir det kycklinggryta! Så det ska jag fixa i ordning nu! Sen blir det pluggande! Mycket att göra så här på lördagar! :D

Inga kommentarer: