onsdag 3 februari 2010

I think they are lying!

Nyss gjorde jag en lista på vad jag har att göra i veckan i de tre kurser jag läser. Den ser ut ungefär så här:

Bevarandeekologi, Studietakt: 100%
- Läs artikel (Artikeln är 30 sidor lång, kommer ta tid)

Introduktion till GIS, Studietakt: 25%
- Gör färdigt uppgift 1 (Går ganska fort!)

Vetenskaplighet i biologisk forskning och försöksplanering, Studietakt: 25%
- Assignment 2 (Skriva 1 A4 diskussion)
- Kommentera kapitel 2 på Mondo
- Läs Kapitel 3
- Skriv en sammanfattning av kapitel 3 (Kommer ta tid)
- Läs Kapitel 4

Är det inte lite mysko att jag har mer att göra i en kurs jag läser på deltid tar upp betydligt mer tid än en kurs jag läser på heltid? Irriterande är det iaf. Men men, det är väl bara sätta igång och jobba så jag kan kryssa av det efter hand! Hejja mig! Idag är jag iaf glad och motiverad, låt oss hoppas det håller i sig några veckor nu!

Inga kommentarer: