tisdag 2 februari 2010

Blääääää

Idag var all undervisning på heltidskursen jag läser inställd. Och det var ju trevligt kan man tycka. Om det inte hade vart för att jag hade kurs mellan 15.30-17.30. Min eftermiddagskurs är dessutom inte speciellt rolig, men det är obligatorisk närvaro, så jag var trots att hela min själ vrålade att den ville stanna hemma idag var jag tvungen att åka hem. Inte kul. Men vad gör man inte för att få spendera två timmar i ett litet seminarierum och diskutera vetenskapsfilosofi? Gaaah!

I förmiddags var jag på friskis! Jag har blivit värsta tränings-nörden. Fast den här gången var jag på ett startpass (brukar vara på medel) för jag tänkte att det nog är bra att ta det lite lugnt en dag. Och vad ska man säga? Jag kunde gått till skolan direkt efteråt, så jobbigt var det... Jag var inte det minsta trött eller svettig. Jag trodde att start var nivån under medel, men där i mellan finns visst baspass också. Nåja, då vet jag det. Kändes ju bra att jag inte blev trött av det där, det hade blivit lite pinsamt.. :)

Nu ska jag fixa ihop lite pyttipanna. Äckligt men lättlagat. God kväll!

Inga kommentarer: