lördag 22 januari 2011

#!&¤%%"#!#¤%&&

Gaaaaaaaah!!! Vad är det här för jäkla skituppgift? Vi ska följa instruktioner typ "klicka ok", "skriv 4" och jag får FEL? Har gjort om den TRE gånger och fastnar på samma sak hela tiden! Det är dessutom bara två (av runt 40) sidor från slutet av uppgiften. Gaaaah vad arg jag är! Skit skit skit! Nu tänker jag lägga ner det här, och skicka in en nästan klar uppgift, så vår kursledare får säga till mig vad som är fel, för jag hittar helt enkelt ingen lösning.

2 kommentarer:

cpzona sa...

HEHEEHEHEHEHEHEHEHHEHEEHBAHAABAHAHAAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...låter det här hemma när ngt går fel och jag är på väg att få PMS......

Sofie sa...

Jag kan inte ens skylla på PMS!