lördag 29 januari 2011

RIP Berit!

Igår fick min lilla Berit somna in. Hon hade förmodligen spräckt simblåsan eller något annat knas med simblåsan, hon kunde inte simma utan låg upp och ner på botten. Stackars lilla! Så nu är de bara tre mollysar i Kuben! Men i veckan flyttade det som planerat in ett gäng räkor, både körsbärsräkor och crystal black. De verkar må bra och är väldigt söta! Jag gillar mina räkor! Har även en del andra funderingar och planer med Kuben, men de avslöjas inte förrän jag bestämt mig. Har en del roliga idéer, enligt mig själv i alla fall!

För övrigt jobbar jag hårt på att krocka med den berömda väggen, men idag har jag haft lite paus från det och vart på prommis med Helena och Terre. Det var roligt! Sen fikade vi lite och spelade kort. Terre förlorade stort båda gångerna! Ha! Ha! Ha! ;)

1 kommentar:

cpzona sa...

Hey!
Trist att mollyn vart dålig och dog.
ibland kan de få såna problem...inget att göra åt saken, bättre att göra slut på lidandet. Det är ju vår skyldighet att göra fiskarnas liv så bra som möjligt (personlig åsikt :D)

Hoppas ialf att de andra mår bra :)