onsdag 19 januari 2011

Lite allmänt

Idag har min syster klivit av i Stockholm igen för lite distanskurs-föreläsningar. Eller vad det nu kallas. Ni fattar. Vi har burit ner min gamla TV till soprummet, fast det var mest hon som bar. Väldigt snällt, tack tack! Sen tog vi en promenad och då lyckades jag hitta några stenar som inte var fastfrusna, tog med de hem och har kokat dem, så i helgen ska jag stoppa ner dem i kuben. Det blev en halvstor och tre små stenar. Kommer nog bli finfint! De var inte perfekta i formen, men jag får inte vara så kräsen nu, de flesta var fortfarande översnöade!

Min kurswebb på ena distanskursen har ju legat nere, nu är den uppe igen, så nu har jag återigen hur mycket som helst att göra. Men de sista uppgifterna verkar inte riktigt lika hemska. Så det ska nog bli så bra!

Inga kommentarer: