måndag 24 januari 2011

Prata i telefon är ju kul!

Idag har jag vart duktig och ringt runt lite. Började med CSN. Det tog mig bara 25 minuter, till störrsta delen i telefonkö. Dock är jag skeptisk till att det är så enkelt att ordna med mina papper som de säger att det är. Men det var en bra början. Känner mig positiv.

Sen har jag även ringt trygg hansa för att sätta min försäkring på autogiro. Det har jag tänkt på länge så det var ju duktigt att få det gjort till slut. Dessutom kollade jag att min försäkring täcker om Kuben skulle gå sönder eller något. De är trevliga där! Och jag känner mig duktig idag!

I morgon kommer det nya invånare till Kuben! Tjohej vad roligt det ska bli!

1 kommentar:

Me & Everyone sa...

Först tänkte jag att Kuben var lägenheten.. så jag funderade på om du skulle ha fest o jag inte var bjuden? Men sen kom jag på vad du menade...*lite trög* Kramiz