måndag 14 juni 2010

Dr Jane Goodall

Föreläsningen igår var så himla bra! Helt otroligt att en enda människa kan påverka så mycket och beröra så många. Verkligen värt att gå på!

Det var världens kö för att köpa böcker och få dom signerade, så jag skippade det. Men idag har jag och Joanna beställt "In the shadow of men". Sommarläsning! :)

När jag sen gick hem från Naturhistoriska så pratade jag i telefon. När jag kom till porten hade jag vissa problem. Min nyckeldosa fungerade inte. Så jag trodde något och la på för att kunna ringa min mobil och öppna porten (jag vet, det är väldigt fancy!), men det fungerade inte heller. Nu började jag bli lite smått nervös. Så jag tog upp nyckeln för att se om det gick att låsa upp med den, men den passade inte heller. Då kollade jag runt för att se om ajg såg någon som kunde släppa in mig, och insåg att jag var vid fel port...

1 kommentar:

Me & Everyone sa...

Snyggt jobbat .... =)