tisdag 8 juni 2010

Ordning och reda, pengar i morgon - Ja tack!

Idag har jag förutom att plugga en himla massa även ägnat lite tid åt att försöka få ordning inne i skokartongen. Jag har numera nästan alla papper i pärmar, inte så många böcker på golvet och inga tomma korgar till expedit-hyllan stående mitt på golvet. Inte nog med det så har jag fått upp gardiner också. Blev nog ganska fint, fast det kommer nog bli finare när jag fått ner alla saker som står under fönstret i källaren så gardinerna kan hänga fritt. Jag har även släppt ut en spindel. Sen försökte jag släppa ut en spindel till men den hoppade iväg så jag hittade den inte. Men den kommer nog fram nån gång.

Jag sitter även och väntar på skattepengarna, de har rea på naturkompaniet i morgon, och på torsdag på addnature. Vore ju roligt att kunna handla då, men för det behöver jag skattepengarna. Nåja, de kommer nog snart hoppas jag! :)

Nu ska jag trolla fram lite mat, sen blir det lite repetition på dagens pluggande. Tjoho!

Inga kommentarer: