onsdag 30 juni 2010

Onsdag

Jag håller mig sysselsatt minsann. Hinner knappt att andas mellan varven. Nåväl, snart är det slut på det. När jag väl är däruppe kommer allt lugna ner sig. Dagens projekt är att inskaffa återförslutningsbara plastpåsar, en tubkikare och ikväll blir det häng med goa människor från gamla kurser. Roligt!

Min före detta nystädade lägenhet ser ut som ett bombnedslag med små höga av saker överallt, en hög för lättillgängliga saker, en hög med hygiensaker, en hög med första förband... Du ser mönstret. Hoppas på att kunna packa ner en del utav dessa högar idag iaf.

Igår var jag och Ellie på bio. Vi var på Twilight-night. Jag vet, det är väldigt nördigt. Men det var roligt och nya filmen var bra. Jag är inte helt såld på den, men jag kanske blir när jag får smälta det hela lite. Det går ju iaf konstatera att deras skådespelartalanger har utvecklats en hel del. =)

4 dagar kvar.

Inga kommentarer: