måndag 7 juni 2010

Helgen


Söta!

I lördags överraskade vi Anna med middag och bowling eftersom hon fyller 25 snart! Det blev en väldigt rolig kväll och Anna blev så glad. :) Jag förlorade totalt sett bowlingen, men vadå, nån måste ju göra det också. Men jag upptäckte en oanad talang, nämligen vänster-hands bowling! På min bana slog jag Anna och Ellie på den serien vi bowlade med vänster hand! Det är en talang att ta vara på! ;)

I övrigt har jag mest pluggat. Igår träffade jag Micke en sväng, vi lagade middag och tog en prommis. Sen knäckte jag honom totalt i Kalaha två gånger innan han gav upp :)

Lagbilden vi tog på vårruset i onsdags har kommit upp också. Om jag inte sagt det var jag grym på vårruset, om jag får säga det själv! Sprang nästan hela tiden! :)

Lagbild från vårruset, fast Helena saknas!

1 kommentar:

Me & Everyone sa...

Låter som en trevlig helg! hur gick det med gardinstängerna??