torsdag 10 juni 2010

Skatteåterbäring

Jane Goodall

Igår kom skatten (HURRA!) och både igår och idag efter att ha pluggat i skolan har jag ägnat mig åt lite seriös shopping. Det vill säga jag har nästan bara köpt saker jag behöver och planerat att köpa. Typ min gula fina jacka jag köpte idag! Nu måste jag tyvärr gå och hoppas på att det kommer ett ösregn inom närmaste dagarna så jag kan testa den. Sen har jag köpt ett par jättefula men förhoppningsvis sköna strumpor i färgen wasabi. Om ni ville veta. Nu ska jag laga mat, för jag har även köpt hem ett paket köttbullar från ICA. Snabbmakaroner och köttbullar och ketchup blir det. Lite lagom gott sådär! Sen ska jag plugga lite till!

Ps. Ingen har väl missat att Jane Goodall föreläser på Naturhistoriska på söndag kl 17.15 till det suveräna priset 80kr! Köpa biljett kan man göra på http://www.nrm.se. Bör ej missas!

Inga kommentarer: