söndag 27 juni 2010

Nedräkning pågår.

Om 7 dagar sitter jag på en buss på väg till de norra delarna av landet. Känns helt sjukt. Jag frågade om de hade något exjobb till mig i september, och nu är jag snart där. Det har vart så lång tid att vänta och nu är det bara en vecka kvar. Har städat mitt rum så jag inte kommer hem till ett kaos efteråt. Delar av det som ska i väskan ligger på sängen alternativt i ryggan, som i och för sig också ligger på sängen.

Har vart ute och traskat idag med ryggan på. Inte med full vikt men ändå, fixade inställningar och grejer så det känns ändå bra. Väldigt trevligt var det hur som helst, om man bortser från de galna pissmyrorna som fullkomligt kastade sig över mina fötter när jag tänkte gå barfota en stund! De hade nog inte fått mat på en stund. Jag har även jobbat mitt sista pass innan september. Hörde ni det? SEPTEMBER!! Det är ju en evighet dit! Yey!

Nu ska jag nog trolla fram lite mat. Och trolla måste jag, för konskum stängde visst 19.00 idag bara för att det är midsommarhelg. Annars har de öppet till 22, och jag råkade missa denna ändring... Så får väl se vad som går att få fram av mitt öde kylskåp, nästan-tomma frys och ekande skafferi.

1 kommentar:

Me & Everyone sa...

O jag kommer bara jobba en helg i månaden from augusti!! det du!!