onsdag 2 juni 2010


Igår var jag och provade jackor på Addnature. Det var så roligt! Jisses vad jag längtar till skattepengarna kommer! :) Den här jackan har jag nästan bestämt mig för. Finns en till som jag gillade, men jag gillade nog den här bättre. Sen ska jag bara bestämma mig om jag ska ha en svart eller gul. Den gula är snyggare i verkligheten än på bild. Det som gör att jag har svårt att bestämma mig är att jag tänker så här: Jag vill ha en gul. Jag är mer en gul person. Å andra sidan, så är det här en för mig helt galet dyr jacka, som förhoppningsvis ska hålla i många år. Därför kanske jag borde köpa en svart. Svart är en enklare färg att ha på en jacka. Det passar till allt och är väldigt tidlöst. Så - svart eller gul - vad tycker du?

2 kommentarer:

Micke sa...

Den gula jackan heter ju Pollen hur kul är inte det =)

Konstigt att tjej modellen inte fanns i fler färger, coffee var slut i small såg jag.

Me & Everyone sa...

Svart som du säger mest praktisk =) Jag gör alltid felet att köpa en brun eller lila eller blå jacka o sen matchar det liksom inte....