torsdag 4 november 2010

Monkey town

Idag har jag haft väldigt roligt. Jag, syster yster samt hennes tre söta och alldeles, alldeles underbara ungar har vart på monkey town, som är en inomhuslekplats i Jönköping. Väldigt kul hade jag. Sådana roliga ställen fanns minsann inte när jag var liten. Då klättrade man i träd. Dock har jag lite misshandlade smalben numera. Så värt det.

Sen var vi på MAX. Barnen fick mögliga leksaker. Trevligt. Och till slut hälsade vi på min mormor och morfar, de bjöd på fika. Gott! Roligt att träffa dem igen!!

Övrigt idag har jag pussat på Pepsi och Sally. Mamma har även en ny katt hemma som från början är "halvdöd hittekatt", alternativ katastrof-räddning. Han heter numera Pysen och är väldigt söt och helt jättesocial. Jag gillar sociala katter. De blir mer som hundar, och jag gillar hundar.

Vill avsluta med att skriva att CSN är helt inkompetenta jubelidioter. Personalen är dessutom otrevlig och jag skulle skämmas om jag jobbade där. Övervägde att skriva ett långt inlägg om hur mycket jag hatar CSN. Men nöjer mig såhär. Det är ohälsosamt att hata. Men jag hatar dem verkligen från djupet av mitt hjärta.

Inga kommentarer: