måndag 1 november 2010

Mupptendenser

Idag har jag jobbat. Det var roligt. Jag har så lustiga (på ett positivt sätt) arbetskamrater att det inte kan bli annat än kul. Jag och Gittan satt idag och väntade på bättre tider. Hon sa åt mig att googla på "mupptendenser", vilket jag givetvis gjorde. Följande text är citerad härifrån:

"Det finns en hel del muppar som jag tidigare nämnt. Men vad e då kännetecknet för en mupp? Tyvärr finns inget svar på denna fråga. En mupp e oftast 30+ det kan fastställas. Män 30 - har som sagt ännu inte utvecklat mupptendenser, bara i vissa högst ovanliga fall. En mupp kan har vilket utseende som helst vilket e mycket synd då vi tjejer o kvinnor gärna skulle vilja ha något särskilt känneteckan på dessa så vi slapp springa på dem under livets gång. Allt skulle ju va så mycket enklare ifall vi slapp mupparna. Vi kan ju självklart inte radera bort dem från jordens yta men det skulle ju va bra ifall de hade någon slags varningsblinkers på sej så att vi visste när de dök upp."

Jag höll på att dö av skratt. Jag hade högläsning, med vissa avbrott för skrattattacker. Folk är helt enkelt underbara.

Inga kommentarer: