söndag 14 november 2010

Senaste dagarna

I torsdags var jag på kryssning. Oj oj oj så rolig kryssningen var! Jag menar, det var en sån kväll man aldrig glömmer. Jag skrattade så himla mycket! Mina jobbarkompisar är så himla goa!! Om jag orkar ska jag lägga upp några få (snälla) bilder. Men inte idag. Sen åkte jag och Ellie raka vägen till Terre för Wii-spelande när vi kom hem i fredags. Det var jättekul, om man bortser från att jag var trött, sjuk, bakis och ännu mer trött. Men vi spelade ett dansspela som är sjukt kul! =) Få göras om flera gånger, när jag är lite mer vaken! ;)

Igår var min röst helt förstörd och jag mådde inte alla speciellt bra. Så resten av min helg blev inställd, vilket är jättetrist för jag missade firandet av Åsas examen! Är verkligen ledsen för det, men det blir fler tillfällen att träffas och dricka vin! =)

Idag mår jag lie bättre. Fast jag är galet förkyld och fortfarande lite hes. Men jag ska i alla fall till skolan i morgon. Vetenskapen framför allt som man säger!

Inga kommentarer: