tisdag 23 november 2010

Motivation

Har haft möte med mina handledare idag, samt en professor extra. Det var inte alls så hemskt som jag befarat, med tanke på att jag sista veckorna har haft en motivationssvacka från en annan värld. Tvärtom, det var riktigt trevligt och de verkar tycka att jag gjort ett bra jobb hittills, vilket såklart är jättekul. Dessutom så fick jag många nya infallsvinklar och idéer, och det var precis vad som behövdes för att jag ska känna motivationen återvända igen. =)

På grund av att jag gått och dragit på mig en envis förkylning skippar jag dansen idag, och hoppas på att jag ska bli helt frisk nu! Orkar inte vara sjuk längre. I morgon ska jag passa Malte och Meya, då Malte har fått kennelhosta och såklart inte får vara på dagis då. Ska bli roligt, och jag kan såklart sitta och skriva in lite data hemma hos Helena, när sötnosarna sover.

Inga kommentarer: