onsdag 10 november 2010

Onsdag

Idag är det onsdag. Om du inte redan visste det. idag ska vi hem till favorit-Ellie tror jag. Ryktet som går säger mig det i alla fall. Hur som helst, onsdagar är min favoritdag, och idag tänkte jag att jag och Ellie skulle åka och kika lite på skor innan vi börjar svulla. Jag vill ha ett par skor, helst två. Fast jag har ännu inte berättat för henne att vi ska handla skor, men Ellie brukar inte banga lite shopping.

För övrigt sitter jag och dunkade just huvudet i en vägg. Jag trodde jag hade koll, men så funkar det inte som jag tänkt mig. Eller det kanske fungerar men jag vet inte om man får göra så. Jag brukar hitta på lite, och nu känns mitt påhitt inte helt okej. Ska prata med min handledare om det i eftermiddag. Det blir nog bra hoppas jag. Innan dess ska jag på lunch med Sandra och Diana! Det ska bli trevligt, vilket är tur för jag har äcklig lunchlåda idag.

Tack för mig!

Inga kommentarer: